پای حق‌الناس وسط باشد، با کسی تعارف ندارم


18 خرداد 1398 - 11:47
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز شنبه در توئیتر خود از پایین بودن کیفیت پاسخگویی پشتیبانی مخابرات نوشت و اعلام کرد بدون هیچ مماشاتی به این مسائل که حق‌الناس است ورود می‌کند و با هیچ‌کس در این زمینه تعارف ندارد.

به گزارش خبر فردا؛ محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

او در ادامه افزود: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند. در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود، شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود!

وزیر ارتباطات در انتها گفت: نمونه آن‌را درباره ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند؛ در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

او در گذشته نیز به این موضوع تاکید کرده بود که پشتیبانی مخابرات باید عملکرد بهتری در پاسخگویی به مشترکان خود داشته باشد.

وزیر جوان ارتباطات در ادامه از مردم خواست اگر در این خصوص شکایتی دارند لطفاً با ۱۹۵ تماس بگیرند و آن را مطرح کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز شنبه در توئیتر خود از پایین بودن کیفیت پاسخگویی پشتیبانی مخابرات نوشت و اعلام کرد بدون هیچ مماشاتی به این مسائل که حق‌الناس است ورود می‌کند و با هیچ‌کس در این زمینه تعارف ندارد.

پایگاه خبری خبرفردا (khabarfarda.com)

18 خرداد 1398 - 11:47

به گزارش خبر فردا؛ محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

او در ادامه افزود: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند. در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود، شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود!

وزیر ارتباطات در انتها گفت: نمونه آن‌را درباره ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند؛ در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

او در گذشته نیز به این موضوع تاکید کرده بود که پشتیبانی مخابرات باید عملکرد بهتری در پاسخگویی به مشترکان خود داشته باشد.

وزیر جوان ارتباطات در ادامه از مردم خواست اگر در این خصوص شکایتی دارند لطفاً با ۱۹۵ تماس بگیرند و آن را مطرح کنند.

منبع: ایرنا

خبرفردا در شبکه های اجتماعی
khabarfarda in social networks
اخبار مرتبط
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.